Eli tää postaus kertoo vähän minusta ja mun tallistani. Aloitetaan vaikka näin, eli mä oon Sanni niminen tyttö ja asun Rengossa niinkuin kaikki lukijat tietääkin. :D Voitte katsoa jokaisen postauksen alareunaa (myös tämänkin) missä esiinnyn nimimerkillä Sannuli3, tarkemmin "kirjoittanut Sannuli3" eli Sannuli3 on minun käyttäjänimeni, kun ihan vaan Sanni oli jo käytössä. :( Mutta sanokaa vain Sanniksi. Ei enempää sitten noista Sanneista, sillä tää tietsikan S nappi on jo ihan turtunut...XD Niin no siirrytään siis talliimme, tällä hetkellä tallissa asustaa vain viisi heppaa, mutta kuudetta olen jo leikkaamassa kankaasta. Seuraava tai seuraavan jälkeen tuleva postaus luultavasti käsittelee minun keppareistani. Sanon nyt vain kutsumanimillä ne kaikki viisi, kun en nyt niitä koko nimä jaksa kirjoittaa, eli: Wera, Wili, Alli, Tahvo ja Peppi plus tietty se tuleva Arabialainentäysiverinen! <3 No tallin historia ei ole järin suuri sillä vasta vuoden 2014 alussa aloitin tosissani ratsastamaan ja tekemään keppareita. Kyllä minä ratsastelin kaverillani keppihevosillä välillä, jo vuonna 2012 mutta se ei ollut lähellekkään yhtä paljon ratsastelua, kuin nykypäivänä.

 

Tallini on vielä hiukan vaiheessa, sillä en ole vielä löytänyt sopivaa paikkaa pienelle mökille jossa kepparini voisivat asustaa koko vuoden läpi, paitsi ei ihan kovimmilla pakkasilla. No talli rakennuksestakaan en siis montaa lausetta saannut kasaan kun sitä tallia ei vielä edes olekkaan (vielä). Mutta ei muuta kuin ilosta kesää kaikille lukijoille! Toivottaa: Sanni ja kauraturvat! :D

Keppareista%20kuvia%20041-normal.jpg

Kuvassa näkyy valkoinen Lipizzanhevnen nimeltään Alli (kuvassa vasemmalla) ja suloinen pieni harmaa Shetlanninponi nimeltään Wera (kuvassa oikealla). Huomatkaa, että kuvaa on muokattu. ;-)

 

Nähdään seuraavassa postauksessa!