Eli niinkuin joku tavallista viisaampi on jo ehkä huomannut, niin otsikosta päätellen en pysty tekemään postauksia ma - pe, joten viisi päivää ilman postauksia, ehkä. En ole varma, sillä voi olla, että saan "mahtavalla" kännykälläni taikomaan jonkinlaista luettavaa. Ja tämä syy siis oli minun hevosleirini jota odotan innolla. 9.6 - 14.6 oli siis tarkempi aika. Ja muistuttelen vielä siitä kännykkä jutusta, mikä on kylläkin aika epävarma, mutta onhan sellainenkin mahdollisuus. 

 

Kiitän muuten vielä muutamaa kommentoijaa jotka kommentoivat reippaasti ja huomauttelevat välillä jos on jokin hiukan pielessä tai oudosti onnistunut minun artikkeleissa. ;-) Ja lisää kommenteja vaan tänne! Ja varmastikkin vastaan KAIKKIIN kommenteihin, jos on siis suurempikin tarve. Eli älkää pelätkö minun hiastelujani, koska kyllä minä ajan mittaan niihin vastaan, suunnilleen jonkin päivän tai parin jälkeen. Yleensä samana päivänä.

 

Kankaista vielä vähän. Elikkä mä ostin kahta eri väristä tekonahkaa (en siis tykkää käyttää aitoa) nämä kyseiset värit ovat beige ja valkoinen. Mustaa ja ruskeaa oisin ostanut, mutta musta oli liian lepsua ja ohutta ja ruskea oli taas liian paksua. Ja tämä nahka hommeli tarkoittaa suitsia jotka taas tarkoittaa varustepostausta joka on tulossa piakkoin... :-) Mutta ei muuta, kuin hyvää kesää vieläkin ja nyt siis mennään jo 6.6 päivää vaikka tunnin päästä tämä kyseinen luku muuttuu jo 7.6 sillä nyt on jo aika myöhä...(haukotus)..^_^

 

Keppareista%20kuvia%20030-normal.jpg

 

Terppa: Sanni ja alhaalta katsottuna naaras mursut...:D