Eli niinkuin otsikosta varmaan huomaakin, olen miettinyt ryhtyä y-työhön, tämä siis tarkoittaa niin sanottua ystävyystallia johon liittyy erillaiset yhteistyö jutut tai hommat. Ja vinkkaan nyt, että linkkaan tuossa kohta minun valitseman ystävyys tallin jonka tähän talliin aijon nyt julistaa ystävätalliksi, mutta ennenkuin kerron tämän kyseisen tallin haluan kertoa siitä, miksi juuri valitsin juurikin tämän tallin. Eli minulla on helppo piipahtaa kaverini tallissa, sillä tämä on aika lähellä asuva, samassa koulussa, samalla luokalla ja on myös ihan kaverini, hyväkin sellainen. Äääh.. En enään jaksa piätellä sitä, olen y-työssä tallin khtmetsäranta ja se löytyy osoitteessa khtmetsaranta.123kotisivu.com ja suosittelen lämpimästi käymään tuossa tallissa. :D No y-työstä ei sen enenpää.

 

Tänään on jo tullut siis kolme postausta, mutta alku vauhtiahan tämä on yritän ainakin tehdä jonkinlaisia postauksia ainakin 3\4\5 tai vaikka joka päivä. Voi siellä pari viikkoa olla sitten joskus tulevaisuudessa täysin ilman postauksia, mutta yritän ainakin näin alussa pitää blogia yllä ihan joka päivä tai ainakin joka toinen päivä. Ja koska tämä on minun ensimmäinen kuukauteni eli Kesäkuu niin postauksia tulee tavallista mittaa enemmän. Niin kuin jo myöhemmässä aloitus artikkelissa sanoinkin jo, että "olkaa valmiina, tästä lähtee postauspommi!" No eipä tässä muuta.

Hyvää kesää! Ja tämä on nyt kuvaton postaus. :(

Psst. Seuraavassa artikkelissa kerron keppareistani! :D <3

Sanni & Keprut :-D